Final Fantasy XI, I Draw

FFXI 7th Anniversary

My submission for this year’s fanart contest ^^ - “A runway show in Timbre Timbers”. I’ve spent most of the time planning the scene, It has been a while since I did a pic with soooo many characters, lol. I’m glad how it came out~

The Star Onion – This blog is written by [Maiev of Fenrir]

Speaking of fanart…my fanbook “Job Chaaange” was featured on Maiev’s blog‘s latest entry, it was  such an interesting read, I’m so glad that Maiev actually paid attention to the small details I hided in my drawings. I had great fun making the book, and felt so blissed reading a meaningful review.

Previous Post Next Post

You Might Also Like

6 Comments

  • Maiev May 29, 2009 at 8:16 am

    Haha wei, i arm arm see this entry. hehe is ok woh i enjoy ur artwork XD

    hope it’s been selling quite well… i doh see gei dor link that goes to ur blog XD

    Cheers =)

  • karla June 1, 2009 at 12:31 am

    Maybe next year I’ll just let my brother to summit my work (including artist name), lol. I joined this year’s contest to get him a moogle rod.

    I’ve got listed in the last 2 contests, I’m pretty sure it’s one of the reasons why I failed this year, and also the main theme is a bit lack of creativity comparing to the others I think. SE just doesn’t want too many party pics I guess.

    At least this year we didn’t see too many questionable pics like the classic Ayame one, haha.

    The overall quality of last three year’s contest imo, haha:

    2008<2007<2009

  • Maiev June 3, 2009 at 9:44 am

    Yea, I don’t want to open a can of worm but… some are good some are just amazing and ur probably bang on with the party pic reason :3

    Oh well, pretty sure you’ll win next year!

  • karla June 3, 2009 at 10:42 am

    LOL, after the announcement of FFXIV today, next year’s theme will be “Goodbye Vana’diel! Hello Eorzea!”

  • Steph July 1, 2009 at 3:57 am

    Well I think there is one too many galka in the picture, but other than that, it looks great Ice Cream!!!!!!!!!!!!!!!!

  • karla July 2, 2009 at 10:48 am

    lol It’s just ONE Galka, you are such a racist XD *joke*

    Thanks for dropping by Bluefrost :D *hugs* ~

  • Leave a Reply